Follow Us @soratemplates

Monday 12 February 2018

Waist Nipper Premium Beautiful

Waist Nipper Premium Beautiful. Hai uolls. Hari ni mommy update tentang Waist Nipper Premium Beautiful. Mommy update satu-satu sebab nak korang faham fungsi dan kelebihan setiap bahagian yang terdapat dalam korset premium beautiful. Bila dah faham, baru korang tahu kenapa perlu guna satu set bukannya satu bahagian. Lelaki saja yanh perlu guna satu bahagian untuk support tulang belakang, pinggang serta mengawal perut yang boncit. Untuk wanita, di galakkan pakai full set. Nak tahu sebabnya, korang baca entry ni sampai habis tau!

Waist Nipper Premium Beautiful


Mempunyai 7 tetulang memori yang dapat membantu mengurangkan masalah tulang belakang seperti bongkok, “slip disc” dan sakit pinggang. Waist Nipper Premium Beautiful ini juga dapat membantu pesakit Scholiosis .

Batang keluli memori (Ada 7 tulang kesemuanya) dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. Tetulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan-keselesaan sepanjang hari.



Kesan daripada pemakaian kimono pada wanita jepun ini di aplikasikan keatas teknologi pembuatan bengkung Premium Beautifuk. Uols tidak akan bongkok sehingga ke tua jika amalkan pemakaian bengkung. Sakit pinggang/belakang juga akan LENYAP juga dari badan!

Cangkuk 3 laras disisi untuk keselesaan badan dan mempercepatkan pembakaran lemak degil disini. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.

Perut menjadi kemas dan rata disini. Amat sesuai juga untuk lelaki yang ‘boroi’.

Tali ini kegunaannya untuk mengemas dan merampingkan pinggang automatik menjadi ramping. Cara menggunakannya, tarik nafas sebelum menarik tali tersebut.Sehingga kini ini belum ada rekod aduan mengatakan tali ini pernah putus. Made in Japan- bukan seperti tali biasa, sangat kukuh buatannya.

Waist Nipper Premium Beautiful mengandungi suntikan Far-Infrared Rays (FIR) yang paling banyak.

Dapat membantu mengagihkan lemak terkumpul dari bahagian dada dan punggung serta dapat mengunci lemak yang telah dialihkan tadi. So, bahagian dada dan punggung akan nampak lebih montok dan anjal (Suka kannn uolssss??)

Waist Nipper ni dapat menggantikan barut tradisional ketika berpantang bagi ibu-ibu yang baru lepas bersalin. Kalau dulu, ibu-ibu perlu melilit bengkung yang sangat panjang dan agak menyukarkan mereka ketika ingin membuang air, Waist Nipper Premium Beautiful boleh meringankan beban ini. Tak perlu lagi berpusing dari arah pintu ke tangga sebab bengkung tradisional ini sangat panjang dan melecehkan.

Cara pakai Waist Nipper Premium Beautiful



  • Kedudukan bengkung, pastikan ‘batu permata’ berada betul-betul ditengah badan. Pasang kesemua cangkuk (position cangkuk memang di tepi badan)
  • Betulkan kedudukannya
  • Silangkan tali di belakang, tahan nafas & tarik tali (membawa kesan pinggang meramping) dan bawa cangkuk kehadapan.5-Cangkukkan ikut keselesaan. Pastikan ianya selesa.
Untuk kesan yang lebih elok, anda digalakkan memakai selama 8 jam. Anda akan mendapat kesan yang menakjubkan.

Jika anda berminat  boleh hubungi atau whatsapp


Hayati 0194703288
yati292@gmail.com

No comments:

Post a Comment