Follow Us @soratemplates

Thursday 8 February 2018

GARLIC TABLET LEGAKAN ALERGIK

GARLIC TABLET LEGAKAN ALERGIK | Testimoni anak kepada ahli SHOM sendiri.  Anaknya ada allergic dengan kacang tanah. Dari kecil sampai skarang tak boleh makan kacang tanah.Apa-apa makanan yang ada campuran kacang memang tak boleh makan. Padahal dia suka sangat makan. Hari tu anaknya balik dari sekolah, dia singgah dekat kantin beli rojak..  Dia tak tau yang kuah rojak tu ada campuran kacang tanah. Sampai ja di rumah aduhai kesiannya, badannya merah, gatal-gatal.. 

Yang terlintas di kepala beliau "GARLIC TABLET"yang bersifat antibiotic dan boleh membunuh kuman.. Di berinya anak itu telan 1 biji GARLIC TABLET serta-merta gatal-gatalnya pun hilang. Syukur sangat-sangat.. 

Katanya, dengan adanya GARLIC TABLET... Dia dah tak risau dah dengan kesihatan anaknya. Kemanapun dia pergi GARLIC TABLET menjadi peneman setia. Siapa di luar sana yang ada masalah seperti anak beliau, jangan teragak-agak atau ragu-ragu dengan #GARLICTABLET. 

Nurich Garlic Hi O berharga RM 38 bagi Semenanjung Malaysia dan RM44 bagi Sabah dan Sarawak. 
garlic, hi o garlic, nurich garlic, allergik, kesan pengambilan garlic hi o, kelebihan garlic hi o, khasiat garlic, bahaya amalkan garlic hi o, review garlic hi o, harga garlic hi o, testimoni garlic hi o, tindakbalas garlic hi o,
Hi O Garlic


Kalau nak tau lebih lanjut,boleh hubungi saya di📱 http://www.wasap.my/60194703288  #Rm50FreeBodywash #JanaIncomeTanpaHad 

No comments:

Post a Comment