Follow Us @soratemplates

Wednesday 17 January 2018

Muka Baru Untuk Blog Aisya Safeeya

Muka Baru Untuk Blog Aisya Safeeya. Assalamualaikum wbt & Hi... Cantik tak muka baru blog Aisya Safeeya? Tahun ni rasa macam nak serius berbisness tu yang ubah wajah blog. Supaya lebih konpiden, lebih related dengan niche dan moga lebih ramai yang suka serta jenguk dengan blog Aisya Safeeya ni. Aminnn.


Apa yang AS jual? Macam-macam tapi untuk tahun 2018 nak tumpukan kepada produk-produk Sahajidah Hi-O Marketing atau SHOM dan juga BIOBAX. Kalau nak tahu dalam SHOM ada macam-macam produk dan semuanya sangat berbaloi untuk di miliki. Tak apa yang tu nanti kita pelan-pelan update... Sabar ya!

Jual produk perlu blog juga ke? Of course dik. Ini kerana kita berada di zaman semua info boleh dapat dengan hujung jari saja. Jadi buat blog adalah lebih relevan untuk memudahkan pemasaran produk. Kita tak perlu cakap banyak... Blog akan explain segalanya. 

Tapiii bagaimana pula kalau orang tu search info pasal produk di blog kita tapi beli dengan orang lain? Anggap saja kita berkongsi ilmu dan rezeki rakan yang berniaga produk yang sama. sekurang-kurangnya kita dah sebarkan ilmu dan kebaikkan produk tersebut. Lagi satu, pahala pun dapat. 



Blog ni untuk jual produk saja ke? Tak ambil jobs review? Ada ker yang nak ambil AS ni? Masih setahun jagung. UV dan PV pun tak banyak lagi... Kalau nak offer AS buat review AS terima saja. In sha Allah. 

Untuk review boleh email kpd hayati.prestige@gmail.com.


Oh yer, kalau korang nak tukar muka, baju atau template blog supaya cun melecun macam AS punya bolehlah hubungi atau email maisarahsidi@gmail.com. Harga untuk edit template ni pun murah dan sangat berbaloi...  Pssst tak sampai RM50 tau untuk yang ini. Blog cantik, hati pun banyak sinang lorr. hahaha

Okaylah itu saja update setelah sekian lama tak update. Nak habaq muka baru blog saja... kihkih. 

Terima kasih kerana membaca entry ini.

No comments:

Post a Comment